Noniin, kirjoitetaanpas jotain tältä päivältä, tuossa aikasemmin laitoinkin jo yhden ekstra musiikki videon, testailtiin vähän tuttujen kanssa ja koitettiin saada selkoa miten erään ihmisen webselain toimii..

Joo, on ollut aika hiljaista viime aikoina, siis parina viime päivänä tän blogin osalta, oon jutellu netissä ja laiskotellut ja vaikka on ollut monta kertaa mielessä että pitäisipä kirjoittaa tänne, niin se on sit kuitenkin jäänyt väliin. Mutta, tässä sitä nyt sitten ollaan. Ystävä oli telkussa aamuisella ja mulle tuli ihan kyynel silmään kun katsoin, tuli niin hyvä olo siitä - ja kun Ystävä hyvä luet tämän viestin niin iso Halaus sinulle!

Joo'o, aamulla pitäisi lähteä juoksemaan asioiden perässä ja tässä mä vielä olen, kirjoittamassa blogia. Itseasias on ihan älyttömän hauskaa tuol kansainvälisellä buddhalaisella kanavalla, oikeesti siel tykkää olla, siel on kunnon meininkiä ja saa hymyillä. Tulee hyvälle tuulelle, heh, aloin jo tuosta pätkästä laulamaan kuustosen biisiä .. "tuut hyvälle tuulelle".. Olen oikeasti just nyt yhtä hymyä ja hyvää oloa. Hieman jotkin asiat tuntuvat epävarmalta, mut milloinka sitten olisi toisin, pitää vain osata luottaa ja kaikki menee hyvin.

joo, jos mä antaisin teille uuden tai siis toisen musavideon mitä katsoa ja huomenna lupaan kirjoittaa jotain järkevää.

Moby - We Are All Made Of Stars