Tänään on ollu aika mitään saamaton päivä, nukkunut, tehnyt koulutehtäviä ja sit kävin kävelyllä ystävän kanssa. Vähän ehdin syödäkin siinä välillä, mikä taas on ihan positiivista. Kuitenkin kun on nukkunut koko paljon ja pitkälti päivään niin tuntuu että on sitten koko päivän ollut väsynyt, tai sellainen kalvo tossa silmien edessä. Toi kävely ystävän kanssa oli tänään ensimmäinen kerta kun painuin kämpästäni ulos..

Huomenna on sitten tähtäimessä Lost putki, eli reilun neljän tunnin maratooni.. mikäs siinä, tulee varmaan hauskaa ja jännät paikat :) Siin on hyvin osattu tehdä sarja sellaiseksi et siihen tosiaan jää koukkuun ja se antaa enemmän ehkä stimulaatiota aivoille ajatella, siin on sellainen pohja idea että se kiehtoo kaikkia (vrt. big brother) ja itse sarjassa on hyvät psykologiset jännitteet.

Oon jutellu väliaijoin, eri ihmisten kanssa siitä kuinka television tarjonta on muuttunut hyvin paljon viime vuosina, paljon on tullut sarjoja juuri Lostin, Aliaksen ja 4400:n tyyliin, sitten tuli Buffya mukaillen Supernatural, Friikkilinkki, Aavekuiskaaja, Pelastaja.. loputon lista. Sekä taisipa Kuudes Aisti -elokuvakin vaikuttaa osaltaan. Mua itseä on aina tavallaan kiehtonut osa noista sarjoista, Friikkilinkin muistan, se tuli joskus niihin aikoihin kun olin kahdeksannella tai yhdeksännellä luokalla, se oli hyvä sarja.. Saati sit näiden sarjojen pioneeria Salaisia Kansioita. Niitä katsoin pienempänä salaa nurkan takaa, ja lopulta kun äiti kyllästyi lähettämästä mua takaisin nukkumaan, pääsin sohvalle siihen viereen katsomaan niitä. Kyllä - todella huolehtivaista, mut ne kiehtosivat mua enkä mä pitkään aikaan ole niitä silleen säikkynyt, toki pienempänä vähäsen.

Samoin piti lukea Stephen Kingiä ja Dean Koontzia, heh.. no mikäs siinä, hyviä kirjoittajia molemmat.. mut tää kirjoittaja lopettaa tähän ja laittaa päivän musavideon linjoille, eli:

Mark Knopfler - What it is